mår bättre nu....

Gårdagen var bra,det var kul att träffa gruppen i skolan igen efter nästan¨två veckor. sen åkte jag hem och allt tjaffs och strul fråg i torsdags löste sig till det bästa,vi satt ner och pratade med varandra och nu förstår jag dig och du mig...varför göra det enkelt för sig när man kan krångla till det för sig lixom. sen ringde jag min vackra granne och det resulterade i att vi åt middag ihopp uppe hos henne jätte trevligt var det. sen kom sanna och vi kollade på hipp hipp hora och snackade massa gamla minnen och så,vi borde ses offtare så nu får vi ta tag i oss själva. jag hade tänkt sova tidigt men det sket sig ju.. nu har jag sovit nästan tio timmar och är nästan utvilad marie och jag ska till gymmet snart middag hos päronen ikväll och sen på fest i slagsta,eller det är ju en förfest men jag tänker inte gå till krogen av flera olika själ...

jag mår betydligt bättre nu och jag vet att detta kommer ornda sig till det bästa på ngt jävla vänster men det gör det=). igår kväll fick jag sms från the sköldmo familly de var framme och resan hade gått bra stora pussar till dem jue....
nej nu en minimal frulle sen gymet...



allting händer av en anlednig det som inte dödar stärker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback