möte-möte-middag-handboll-bio

ja denna dag började med en perfekt väckning,jag blev väckt av att min mobil ringde det var en glad röst i andra änden som önskade mig godmorgon och undrade om jag sovit gott...då blev jag glad jätte glad...
låg och läste i min bok fram till tio och sen åt jag frulle,pratade med stefan hela förmiddan han är sjuk:/ vid ett kilade jag på ett möte på jobbet,det var trevligt och gick bra.jag fick däremot inget sällskap över lunchen men ja jag klarade mig endå...nästan....
efter mötet på jobbet gick jag till djuraffären och köpte saker till tusse en mus bla som han älskar.
hem igen slappa prata mera med stefan marie och annat löst folk:P inte löst folk...
åkte på möte,drog med danne till mcd för en elmaco middag,jag och marie gick och hämtade ut biljetterna...sen kilade vi till sporthallen,det var handboll och M var där hans vackra bror spelade men även lite annat löst folk från högstadiet...så där satt vi jag marie och M och m:s mamma på en lång rad på handboll i sph,känndes precis som när man var 15 igen....det var helt klart ett back in the days ögonblick....men det är inte back in the days det är nu man ska leva i nuet och blicka frammåt...=)
jag och marie kilade iväg till bion vi åt lite popcorn och såg på rocky balboa.... så jävla bra film,kan tänka mig att se den flera gånger om =) tack marie..det var mysigt och imorn är the big day,då sker det lite kosing,lite blod,svett och förhoppningsvis inga tårar så kommer vi än en gång att vara märkta för livet....jag gör det med glädje och med stolthet jag tycker det är snyggt...


jag hade tom plattat håret idag så ambitöst av mig tycker jag=) sist du var här sa du oj vad fin du är har du klippt dig??då sa jag nej det är såhär jag ser ut om jag anstränger mig lite och inte ser ut som ett arcshel...då skrattade du sen fick jag en puss.....du är söt du...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback