my plan 2007

Såhär i början av ett år har vissa människor en viktig sak att göra och det är att finna en kalender som man kan ha resten av året..problemet är inte att finna kalendrar utan att finna en kalender som jag står ut med mer än i en månad....men ny har jag äntligen lyckats=) och den var inte ens så dyr så lyckan är fullkomlig nu=) den andra svarta som var inhandlad får nu bl arbets kalender där jag skirver i hur mkt jag jobbar perfa=)¨

jag valde den röda av dessa två svart känndes så förutsägbart och den röda matchar mina skor :p
sen ska den inhaldas en väska till våren och denna väska måste rymma kalendern och två tusen andra saker men det tar vi senare=)


44158-33044158-331


bilder och fler fina kalendrar finns på
www.burde.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback