nöjd??

(en gång frågade jag en person om den ifråga var lycklig med sitt liv,en sån fråga har jag ställt till en person en gång...och jag lovar det gör jag nog aldrig mer)


är du riktigt nöjd med ditt liv josephine???

- hm nja mycket vill ha mer brukar man ju säga...men ja så som det känns idag och just för stunden så känns det bra...jag har mina underbara vänner,min familj,mitt stall :p (=inget jävla stall,eller nja...)
jag pluggar och jobbar och det är ju just som med allt annat det går upp och ner faktistk....
men i det stora hela ska jag säga att jag mår bra,ensamheten är den som är värst men jag jobbar på det och jag mår mycket bättre nu iaf det vet jag....jag tränar och jag mår bra.så i grund och botten mår jag bra men det är alltid saker man vill ändra på ta bort och lägga till......förstora och förminska....
jag ska ta det som det kommer lite mera nu tror jag,det som sker det sker...

har nu insett att jag inte behöver vara gift ha en utbildning,två barn och ett hus + körkort innan jag är 25....tror jag iaf jag kan bli lycklig endå....ibland blir det inte alltid som man tänkt sig....vi är alla så olika har så olika förutsättningar och mål....

tex jag bär min kalender med mig vart jag än går,jag har den bredvid sängen när jag sover....
du å andra sidan äger  du inte ens en klocka....

och jag tror att vi kanske aldrig blir mer än kompisar som du sa du och jag men som jag sa riktigt riktigt bra kompisar..


så idag igår och imorgon
I´m
Just Josephine...

Kommentarer
Postat av: jennifer

Precis och du är den bästa abosolut bäst josephine man kan bli. Jag hejar på dig dag som natt och du vet att även jag finns här :)

2007-01-14 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback