nyår 2006



Nyår igår, startade med jätte mysig och god middag hemma hos Anna det var verkligen trevligt. Fortsatte på fest till slagsta hos Nicklas precis som back in the days jätte kul att träffa alla gammla vänner igen man har saknat dem så och det inser man nog inte förens man träffar dem igen.Desvärre var inte Karin där det var tomt utan henne....men det blir flera nyår.... Efter tolvslaget gick jag hem till päronen och hälsade alla där gott nytt år så åkte jag med anna,tommy och William till stan för att efterfesta med Marie det var inte så kul så vi gick vidare för att efterfesta med Eric,träffade honom på torget och när marie stod i kön för att köpa cigg så satt jag och eric på en bänk på torget och tävlade i vem som hade haft sämst kväll och vem som var mest ledsen...men eric kramade mig och sa att när allt är såhär när allt bara skiter sig är det tur att man har sina vänner,och det värmde så att han sa det...där satt vi den 1 januari 2007 kl.03.30 på en bänk på torget och tänkte att vi har ju alltid varandra och det var en skön kännsla...sen ringde vi stefan och vi fyra traskade hem till honom för att drika skumpa och skåla in det nya året med honom...min vissit var dessvärre kortare än planerat var tvungen att hjälpa en kompis men en sak.....men hem kom jag i min egen varma sköna säng och sista gången jag tittade på klockan var hon 06.00.....

slutsatsen jag kan dra utav denna afton är att jag har mina vänner no mather what..och jag kna alltid vända mig till dem även om de är i uppsala,england,göteborg eller här här i eskilstuna......

en annan slutstats är väl att jeg snakker grejt norsk vis eg er fuller.....

mina  vänner jag älskar er så 2007 ska bli vänskapens år.....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback