tack för hjälpen

Klev upp vid tio pluggade,den trista sepe natrukunskaps boken...
vid tolv kom grannen oh vi käkade lunch=)
mellan ett och halv tre så pluggade jag och sen cyklade jag och marie till gymet och tränade en timme så skönt.sen hem igen duscha äta frukt
och iväg vid halv sju på intervju...
det gick bra.
hem vid halv åtta fick spenat soppa av grannen hon är snäll hon smaskit var det.
sen vid nio drog jag mig hem och skulle börja plugga min sepe bok igen,du kom fast du var sjuk och inte alls behövde även fast jag blec väldigt besviken först...men du kom iaf och sen hjälpte du mig vi pratade om saker i boken som jag inte förstår även om jag läser dem tusen gånger,du förklarade så bra jag förstod direkt och ville veta mera.....
helt otroligt alla vet vad jag tycker om naturkunskap,men du gjorde det intresant du fick mig att vilja veta mera och du lova att inte säg ngt om nyckelpigorna eller stjärnorna...
sen bjöd jag hit grannen igen vi drack the och glode på tv vi var trötta och hade bägge lite ångest över skolan....ingen klandrar oss....


min skatt prick eric har kommit hem nu han överlevde och han bröt inget =).

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm stjärnor... undrar vad som håller dom uppe.. måste vara långa snören eller nåt... ;)

2007-01-09 @ 23:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback