the first day of 2007

Den första dagen på det nya året har varit lung och bra,låg i sängen till två sen segade jag mig upp och duschade efter mycket om och men men klar blev jag iaf...sen kom mina lover boys Eric & Stefan....det känndes bra att tillbringa en stor del av dagen tillsammans med dem vi åt bakis mat från mcd och myste så som bara vi kan....det gör lite ont i mitt hjärta för Eric rycker in i lumpen den 16e och sen kommer vi tre inte att ses lika offta som under denna hösten och det är lite synd för det har varit en trygghet att alltid träffa dem varje tisdag men han kommer ju hem ibland...imorgon åker eric till tärnaby och på torsdag åker stefan till thailand...sen rycker eric in och sen kommer stefan hem.....mina pojkar i år blir det vårt år som eric och jag sa nu kan det fan inte bli sämre....man ska vara optimist!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback