tisdag

har varit en bra dag idag,skola först gjorde ett engelska test ett tal test vi fick läsa meningar och så blev vi bedömda på uttal=) jätte kul var det och jag blev godkänd!!! det var kul har saknat engelskan även fast det kommer att bli tufft...träffade gruppen idag med och de i klassen de verkar najs och sara och jag är i samma klass så vi kan stötta varran=).
sen gick jag och marie och åt lunch vi vart så mätta så vi ville spy,en timme på gymet och vi var fit for fight igen. hem och plocka lite ringa lite samtal och sen iväg på möte=) möte med jouren det gick bra var trevligt och jag känner mig verkligen välkommen hos dem...nu har även min jacka ett blått band.
fick även veta av snälla elin som ringde att skidskolan nu är ett fakta och att det är möte imorn,och även fast jag hatar snö och kyla och sånt så tycker jag att det ska bli kul att pulsa omkring i snön i helgen och lära barnen göra glasstrutar:). en sak som är synd att danne nu ställde in inflyttningsfesten men det blir nog nästa helg istället. jorå imorn kan jag inte kung fua för det är skidmöte det blir träning på annat sätt,och kanske kanske bio med marie... så imorgon vakna,kanske lunch träff extremt massa kanske,sen möte på jobbet,hem,ngn form av träning,möte,kanske bio och sen får vi se....

du ringde idag,nyss faktikst,du kommer hem hem föralltid,vill inte hänga ut dig här vännen...det viktiga är att du mår bra och det vet jag att du kommer göra när du får komma hem till vardagen och allt...



nej nu myser tusse och jag och tusse äter cream chees nya favvon där :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback