tongiht

Redovisningen gick bra,när vi printade ut rapporten fem i fem så grät jag nästan. av glädje av trötthet....
nu ska jag läsa två böker denna vecka så är jag klar på fredag då har jag 20p till....jag hade tänkt att slänga mig i soffan bjuda grannen på middag se om jag fick mer sällskap och bara slappa men nej...du kom på en blixtvisit snälla snälla du,grannen bjöd mig på middag snälla söta hon,marie kom förbi och det diskuterades och analyserades....datorn fuckade sig rejält fan vad dum jag känner mig när du kommer hit pillar lite och ser sådära viktig ut som bara du kan och så är det fixat på en sekund...jag måste lära mig själv måste.....
nu har jag och tussebebis deckat i soffan vi ska sova snart.....


dessa ord made my day marie jag älskar dig...

Marie| säger:
tack för att du finns min lilla snedknullade hora!! älskar dig puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback