uppochner

idag är det torsdag,det har varit en omtumlande dag och jag mår inte så bra som jag "förtjänar",jag kräktes imorse och har haft sjukt ont i magen heladagen illamåendet blir bara värre och värre och huvudvärken dunkar.....många tårar och mycke agriation men inte mot någon annan än mig själv skulle jag väl påstå....
man kan påverka andra människor till en viss gräns,det vet du det vet jag och det vet alla..så det är upp till dig nu jag vet att det är läskigt att säga så men så är det det har varit upp till mig och nu har jag satt ner foten (med mina extremt röda stövlar på...).
detta år ska jag göra så jag mår bra,jag ska börja tänka mer på mig själv sätta mig i fouks,för mig känns det hemskt att skriva så men jag har insett det nu att jag måste må bra med mig själv nu..
jag mår inte bra när det har varit som det har varit och det skyller jag inte på någon annan än mig själv....
det var som mina vänner sa vad du än gör börja för fan inte detta året med att ta massa skit annars får du göra vad fan du vill.....aa och så är det...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

pussgurka :P

2007-01-04 @ 21:29:55
Postat av: Tove

KRAM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback