En weekend med mina killar...

Har haft en jätte bra helg var så skönt att få komma bort lite med mina killar,vi ses ju inte så offta längre heller... 



Picknick på tåget

vila lite...

framme på rummet

mini semester firas med skumpa

innan middagen

restaurangen

väntar på maten

snart mat...
image545
efterätt

Lördag
  
i väntan på bussen som aldrig kommer så jag fotar mina grabbar det duger inte med alla bilder jag tog på stefan så han fotar sig själv i väntan på bussen


                                   

vi åker till gammla lindköping....och tävlar i mums mums....gissa vem som vann?? vi liftar på ett tåg och sparar30 kr...för att komma till ett mini zoo som stefan tjatar sig till....zoot var inget att hänga i julgranen men vi hittadengt som var så mkt roligare...
                                                       NÄMLIGEN!!!!!

image557
 ANUS GLASS!!!
eller kan det ha varit ngt annat??



vi har även hört att folk i 50års taget typ våran päron  gillar polly så då är vi snälla och köper det till dem


Vi åker från gammla lindköping eric och jag njuter stefan kikar nog mest på vägen för att senare ´kunna glänsa med sitt lokalsinne...


vi går på en fin restaurang men regnet öser ner så vi köper dyr choklad ben & jerry glass rött vin och

slänger oss i de ställbara sängarna....

vi och  mycket på våran resa...


vi hade jätte trevligt men efter tre dagar tillsammans var det skönt att komma hem till min skatt och min katt

Kommentarer
Postat av: Karolin

Vad mysigt ni verkar haft det gumman=)!!
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback