gårdagen


jag hade aldrig spelat singstar innan...och trotts att detta kanske går emot mina data/tvspels principer så deltog jag det var skit kul med hanna och jag förlorade det var mindre kul faktiskt....men om man kan vara social å samtidigt spela så borde det inte gå emot mina principer tycker jag så då räknas det inte..hahah det var iaf jätte kul med jag gillar inte att förlora :( kul å träffa alla samtidigt men jag saknade tove:(hon får vara med nästa gång;)
för jag tycker att komma till någon 03.30 och sen gå hem vid ca 04.30 inte är att vara social på riktigt rätt sett men men så blir det ibland så var det i fredags...igår drog vi iaf till perran stefan och sandra och emma jobbade och jag drack och det var ju trevligt;)...ok jag klantade till det det kanske jag gjorde lite grann iaf det var klantigt av mig men men ingen är felfri speciellt inte jag...en sak jag däremot inte kan hantera är när folk vägrar lyssna när man ska be om ursäkt sånt går fetbort och tillslut blir det krig...jajja sen gick jag förbi lotus gick förbi mötte upp en kompis och sen gick vi hem det var långt hemtill mig och att sova helt själv med tusse som hoppar på mig var inte ett alternativ....du är den bästa bästa kompisen tack för den äckliga kakan jag fick innan du skulle jobba.....
jag har inte hört ett knyst från dig på hela em kvällen....så jag tänker nähe det är såhär det ska vara då...sen kommer allt på engång och jag är så sårbar det gör så ont i mig..... mina tjejer är iaf det allra allra bästa tack för igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback