home again...

hemma igen efter en mysig middag på perran med stefan,sandra och anneli mfl...käka grillbuffe och drack vatten;) de andra drack vin de ska ut och festa jag ska jobba imorn och jag var ute igår..då jobbade de.....;)
jag tänke massa på dig och på oss och på vad som egentligen händer nu....det var jobbigt jag har gjort saker hela dagen och så men jag tänker endå på i natt när jag satt det på det kalla stengolvet hemma hos e innan vi skulle sova..jag var full du var full du var ledsen och jag med detta gör så ont i mig...det sliter mig sönder och samman...men jag vill inte att du ska lida inte att du ska må dåligt....du min vackra skatt....tack för att du ringde i natt det betyder så massa för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback