home

Har haft en sån underbarg helg i tyskland det behövdes det gjorde det verkligen jag behövde komma bort och vi behövde komma bort det var jätte trevligt hela helgen och det var jätte snällt att vi fick komma och hälsa på H=).
Vi har gjort massa saker och det har varit så kul ätit massa god mat och goda frukostar :D. har blivit så bortskämd att få sova bredvid min skatt tre nätter i rad och att vara med honom hela tiden det har varit underbart....just nu är jag hemma själv med katten och det är varmt och skönt imorgon börjar jag jobba och på kvällen får jag träffa min skatt igen:D. Jag älskar att flyga det tycker jag är så kul hela alltihoppa och ett plus är att man fick gå ut till flygplanet och kliva upp för trappan och känna sig som värsta filmstjärnan sånt gillas.
Igår var vi på värsta frukost buffen har aldrig ätit en sån bra frukost har nog aldrig ätit så mkt eller länge i hela mitt liv och fasiken vad illa jag mådde när vi skulle gå därifrån. det fanns allt allt allt och då menar jag allt det fanns tom schnitzel tom till frukost och nutella hihi   

     frukost=)


 


MIddagen på lördagen så himla gott




nej nu ska jag snart lägga mig för imorgon börjar jag jobba vid åtta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback