lugn kväll...

när jag jobbat hela dagen så cyklade jag hem...jag la mig på sängen och vilade och för första gången i mitt liv så var jag inte stressad eller ens undrade vad jag skulle göra av min kväll bra där.....:)
jag tog en dusch bort med all sand och alla barn baciller:) sen bäddade jag rent i sängen fick iof lite hjälp med det men det var bara lite ska ni veta....sen åt jag lite middag mackor och juice pallade inte göra ngt mer sen satt jag på balkongen och funderade lite på hur mitt liv ser ut idag och vad jag ska ta och göra med det.....har börjat rensa och slänga saker inför flytten nu skönt är det...vill ju absolut inte behöva bära upp mer än nödvändigt 3 trappor upp utan hiss...sen målade jag naglarna och plockade mina ögonbryn^^.nu ska jag snart lägga mig för imorn börjar jag tidigt tidigt:/ det är ok för då slutar jag tidigt det är najs 3 dagar och 1 natt kvar nu sen har jag nästan semester....bara nästan iaf från ett jobb...det är najs sen börjar skolan och jag är så omotiverad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback