my 2 days or 1,5

mins två lediga dagar är nu över...
upp och ner ner och upp....glad ledsen glad arg glad ledsen förvirrad....just nu händer så  mkt i mitt liv att jag knappt från ena stunden till den andra kan  säga hur jag mår....:/ det är skits jag vet
idag hände en rolig sak och den ska jag berätta mer om på torsdag...

en sak som inte är så rolig är att jag har väldigt ont i ryggen just nu samt att jag till råga på allt har mens yey...
jag kan inte gå ordentligt eftersom att jag har så ont i ryggen vilket gör att jag ankar mig fram...och jag kan inte ha mitt stöd till ryggen för det trycker för mkt på min uppsvälda mage. samt att min laktosintolernas nu är ett faktum blir rikgit dålig bara jag får i mig en gnutta laktos så nu ska allt bort,allt för att jag ska bli frisk igen.....så jag ser ut som ngn som är gravid i elfte månaden och knappt kan gå....det är ganska så kul eller kanske inte...

det finns en persons huvud jag skulle vilja vara i just nu förstå hur du tänker och vad du tänker med helt enkelt.... vad fan du håller på med helt enkelt...

min allra allra bästa denna dag och många andra dagar är denna vackra skapelse
 han stöttar mig alltid vad det än gäller och även fast han inte är eld och lågor över allt jag gör så dömmer han mig inte...han bara lyssnar och sen säger han sin åsikt....ibland så låter han tillochmed mig skylla saker på honom som kanske inte är hans fel..eller iaf bara delvis..även fast han har skrivit ett tufft juridikprov eller sprungit tusen mil eller legat sked med de andra pojkarna i lumpen så ställer han upp och finns för mig...och även fast han är hemma jätte sällan så hinner vi nästan alltid ses endå även fast han säljer massa fina skor och annat skoj....idag sa han snälla stöttande saker till mig och jag gjorde det till honom med såklart....han är min dagshjälte han är min eric...om jag ringer och gråter och är helt förstörd så tröstar han mig om jag är nere så muntrar han upp mig....det finns en sak som eric ständigt har upprepat de senaste nio tio månaderna och det är jossa det ordnar sig vi har iaf varandra det ordnar sig även fast det är tungt nu....och det var precis det sista jag sa till honom nyss med innan han skulle gå och sova...eric det ordnar sig jag lovar tillslut så gör det det och vi har alltid varandra......
tack så mkt för att du finns eric bästa barndomskompisen eric.....du är min militär och hjälte...
och om jag kan ge dig det stödet och den vänskapen som du givit mig så vet jag att vi kommer att vara vänner länge länge länge eric jag finns alltid här för dig....



vi  ellr du och jag  som man med kan säga pratade igår jag fick mkt kretik och jag försökte även att ge kritik.....jag tog det bra du tog det bra och ingen vart arg eller ledsen det känns skönt....man måste ändra på sig anpassa sig även fast man inte alltid vill.....det känndes vettigt och bra att få prata och fråga och reda ut....och jag försöker och det vet jag att du med gör....så tack för idag de dära tio minutrarna betydde mkt för mig.....jag vet att du försökte och det betydde mest.....



jourhavande poker paus kompis josephine till er tjänst....ngn ngn???


nej nu ska jag och tusse vila ryggen och försöka sova lite innan jag ska jobba imorn igen =) eller btw två lediga dagar jag jobbade ju ikväll så...1,5 blir det ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback