my kitten baby love

image566
jag kan inte sova....jag vet inte varför men jag har massa saker i mitt huvud som bör tänkas på....Tusse är extra gosig och ligger alldeles nära mig i sängen och spinner och jag klappar honom det gillar han...jag tror att han tycker det är extra kul nu när sängarna står på golvet för då kan han krypa emellan dem...fast det är lite läskigt när han ligger emellan dem och sticker upp sin tass och busar med en...Tusse är så snäll och lyssnar på mig när jag är ledsen/arg eller glad...han mjauar alltid förstående och jag vet att han alltid är på min sida...=) nu kryper han närmre och har huvudet på min arm nu ska vi försöka sova.....igen hoppas det går bättre nu...

god natt



dagens...: tänk på att alla beslut du tar som påverkar de som du bryr dig om eller ngn annan i din närhet ska du tänka två gånger innan du tar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback