överaskning

Sitter hemma hos päronen i slagsta och bloggar.....jag bloggar med tvn som skärm så allting är jättestort.....Lillebror fixar ;).

Började jobba vid sex imorse och slutade vid ett det var skönt må jag säga men ganska trött är man allt nu......
Här om dagen i tisdags så skrev jag att det hade hänt ngt kul och att det skulle jag skriva mer om på torsdag det är idag så nu gör jag det....

Idag har jag varit inne och sagt upp min lägenhet för jag ska flytta....yey alla hoppar av glädje för min skull men gladast är nog jag och tusse =)=).
Funderade på hur det egentligen känndes när jag stod där inne på kontoret och skulle skriva på uppsägningen.....
Tre gånger har jag varit där nu...första gången för att skriva på kontraktet för att bli sambo tjäna vuxen poäng och bara bara vara vi jätte lycklig och nyfiken på hur allt nu skulle bli..... andra gången för att säga upp sambons del i det hela..det var tungt men jag visste endå att det var rätt,jag hade fattat rätt beslut... och så idag för att säga upp min del i det hela, det känndes bra måste jag säga fast med lite blandade kännslor....stod och tänkte tillbaka på hur det var då i januari 2006 hur annorlunda det är nu från då...men jag vet att det är rätt det ska bli skönt att flytta till ngt som ska bli mitt eget bara jag jag jag=) visst jag trivs i lägenheten jag har nu men det funkar inte inte i längden....för även fast du aldrig skulle erkänna det så kan ju jag göra det...jag tänker på dig ibland jag tänker på oss hur det kunde ha blivigt om inte.....

Så jag ska flytta när är inte riktigt klart ännu men jag vet att det kommer att bli strålande...så får jag närmare till stan med lovley och till mitt ena jobb och till skolan sånt gillas....


Jag älskar slagsta på sommaren
När jag var 16 månader så blev jag Andrea Josephine Andersson Villamizar.....Sen dess så har jag bott på fyra ställen om man räknar med där jag bor nu...
jag har bott i ett rött hus på söder i ett gult hus i slagsta och i en etta på söder och i en trea på bellmansplan...alla dessa ställen har varit mitt hem där jag kännt mig trygg det jag har kallat hemma.....men inget inget går upp mot mitt älskade slagsta jag cyklade hit nu idag cyklade förbi min barndom....det finns inget bättre inget finare än slagsta på sommaren alla minnen allt allt allt jag älskar slagsta så mkt..nu sitter jag på golvet i tv rummet utanför mitt gamla och min brors rum,radion är på och lillebror är i köket och äter...bilder på mig och min bror hänger här uppe och lite saker har jag fortfarande kvar från mitt gammla rum....detta är numera hemma men endå inte...jag älskar dethär huset det är här jag har vuxit upp och blivigt den jag är idag...när jag var 19 år så flyttade jag hemmifån en vecka innan jag tog studenten....och sen dess har jag inte bott här..nu så jobbar jag ju precis granne med det röda huset på söder där jag bodde tills jag var två..går förbi där ibland och funderar på hur jag blivigt om jag bott kvar där hur jag hade varit....jag kan numera inte gå förbi det huset utan att få lite ont i magen utan att tänka på det där....


nej nu ska jag vara social med min bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback