Snart åker vi

Har jobbat på banken hela veckan det har gått bra och det är kul med sånt gillas =).
I natt så sov jag som en stock tryckt och bra jätte skönt att vakna utvilad.

Snart så åker jag och eric och stefan på våran weekend=) ska bli kul faktiskt,själva roligheten hade nog förstärkts om inte en av oss tre varit ap bakis idag när vi ska resa. ...men men jag har tagit med mig min nya bok om min mp3/mobil så jag kan bara skita det på tåget och läsa och lyssna =) om inte den tredje av oss vill berätta om gårdagens konsert för det kan jag med tänka mig att lyssna på....vi ska åka tåg det ska bli ganska skoj=) nu har jag snart packat klart måste bara säga hejdå till tusse baby som får vara hemma med
grannen. Men jag tror tusse är glad för det =) nu sitter han här och kikar ner på alla som åker förbli lilla tusse världens bästa katt baby..
image535
bilden är tagen i början av oktober,innan allt drog igång...det är nio nästan tio månader sedan....oj

image536
stefans student en månad sedan

nej nu packa och pussa tusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback