sömnlös...

 Efter att ha jobbat sex av sju dagar denna veckan och inte sovit eller ätit så jätte bra så däckade jag igår framför vänner....i min säng med min katt....först sov jag riktigt bra sen började jag snurra runt och drömma massa konstiga saker jag vaknar med andan i halsen hjärtklappning och tårarna strömmar ner för mina kinder.....greppar mobilen och ringer och väcker dig...du har semester och behöver sova jag ber om ursäkt och föröker somna om fyra gånger lyckas jag och vid halv tio så ringer marie och frågar hur jag mår marie du är bäst...nu ska jag vila klart min rygg jag har så ont att jag knappt kommer ur sängen själv....så mina två lediga dagar får gå åt till att vila upp ryggen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback