en randig katt

-hej mitt namn är josephine och jag ser ut som en randig katt i håret
-heeeeeeej josephineee
hahah ser förjävlig ut i håret brunt och svart i olika nynaser ush gillas inte...så nu sitter jag här med mörkbrun färg i håret vill inte se ut som en randig katt....funkar inte detta så blir det kålsvart och det gillas inte riktigt...vill ju vara så ljus jag bara kan nu i sommar.....

ja jag har simmat i 30 min som jag brukar=) det var så skönt. när jag simmat gick jag för att se om jag kunde hitta en fläkt till sovrummet jag hittade ingen fläkt däremot så hittade jag Lina med barnen Willma & Max jag gick med dem på stan en liten sväng sen frågade de om jag ville följa med på lunch sagt och jag vi styrde mot mch där vi åt happy meal=) eller inte jag och Lina men endå....sen tog jag farväl av 3 fjärdedelar av familjen collander och gick för att köpa hårfärg då träffade jag anne-lee nyss hemkommen från turkiet snackade lite med henne och kom fram till att ja vi ses nog ikväll på perran^^.. nej nu färga håret och sedan försöka få tag på baby hans mobil är ur gängorna....gillas ikke...sen sandra och jag på kaka=)


före randig katt


efter
 
ja jag bjuder på att jag ser ut som en påse med nötter på bilderna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback