för stora bröst och ingen tidning

jag blir så jävla trött.....jag har inte fått någon tidning på en vecka...hm tänker jag jag kanske måste kolla med kuriren då....sen ser jag att när jag kommit ner i trapphuset så har de tagit bort min namnskylt från tavlan...jävla nötter...för en vecka sedan bad jag dem att byta skyllten så det enbart skulle sta mitt namn på den,snabbt och gjort så står det numera J.Andersson på dörren..det gillar vi skarpt...men de har ju inte satt upp ngn skyllt alls i trapphuset vilket gör att tidningsbudet och annat löst folk inte vet att jag bor där...så min tidning och andra viktiga saker har ju då inte kommit fram som sig bör...
så då ringer jag till min hyrsvärd och allt de har att säga är oj...vad då oj är de dumma på riktigt eller....sen blir jag kopplad vidare  till ngn som skyller på ngn annan osv...sen när jag frågar om jag får ersättning för min färlorade tidning näääääääääe säger de då...men va fan tänker jag då...tur att jag har kunnat ´läsa tidningen på annat håll då...

óch nu till detta med brösten....jag var på stan för att kolla på en ny bh...eller ja flera tänkte jag tänkte även  kolla efter ngt fint sett med bh och trosor men nääääääääääääääähhhhhhheeeeee då fan vad arg jag blir.....bh sortimentet för folk med bröst över "normalstorlek" är typ noll...det finns knappt ngt utbud alls och ngra söta bh och tros kombinationer kan man ju bara glömma..jävla diskriminerning tycker jag..så då får man surt gå omkring i affären hitta en bh man kan ha och den är inte ens snygg och stå där och tänka men om jag endå hade mindre bröst????ELLER INTE!!!!det var nog den enda mikro sekunden i hela mitt liv jag har tänkt så....dumt att de börjar göra bhar för folk med lite större bröst jag hittade nämligen en uppsjö av bhar för folk med extremt små bröst....bharna var så små att man knappt såg dem....då säger folk de dära bharna är inte till för barn de är till för kvinnor med små bröst ok det kan jag köpa för det finns vuxna kvinnor med små små bröst..men nerå vi med lite större bröst får ta smällen inga bhar här inte....varför är det så kan man ju undra då.....?? en sak som sen är ännu värre är ju att det inte finns ngra push up bhar knapt över storlek yttepytte....nehe så folk med större bröst får gå med brösten hängades i jag vet inte vart medans folk med små bröst kan hissa upp dem under hakan om de så vill...kan ingen göra ngt åt detta dilemma???det är som ett straff du har lite större bröst alltså får du ha en ful bh om du ska ha ngn överhuvudtaget och gud förbjude att brösten ska pushas upp en milimeter....fan fan fan.....


nej nu ska jag iaf prova min nya mindra fina bh och vara lite sur över det...

ikväll blir det grill och mys med min heting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback