första dagen på midsommarveckan

Igår var det måndag och det regnade ute:/ det gillas inte...jag och sofie åkte till tuna park för att äta lunch och hitta en koffta till sofie...hon hittade ingen kofta men vi hittade lite annat smått och gott...jag köpte en väska,för min förra skolväska gick ju sönder:( mindre kul...bild på nya väskan kommer senare:D. sen åkte jag och till jobbet alltid kul att jobba på banken. sen kom t och hämtade mig och vi åkte hem och han lagade middag och jag snoppade jordgubbarna bra där=)

 





I söndags gick jag och la mig med vått hår....när jag gör det så resulterar detta i att jag blir århundradets krulltott.....se bilden....men det är skönt att ha lockit hår av sig själv man slipper locka och hålla på...det är dock mindre skönt när man vill ha rakt hår och måste platta det i tusen år... 


Idag är det tisdag,dagen började med en morgon promenad på 40 min,min egen runda...jätte skönt var det.sen cyklade jag till ica för att handla frulle och lunch och sedan hem igen och åt frulle och i em ska jag tvätta=) senare ikväll ska jag jobba:D och efter det kanske få kika på ts poker väska jajaja=)
var även tvungen att slå en pling till stadens tidning för att reda ut vart den tagit vägen,jätte snäll dam som hjälpte mig på kundtjänst och styrde upp det hela sånt gillar vi=D

nu plocka ihopp all tvätt och luncha själv för en viss s hade ju dubbelbokat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback