glad midsommar

klockan tjugo över sju vrider jag om nyklarna i dörren på jobbet för att även jag gå hem. Jag tänker att ja men jag kommer ju endå inte somna så jag kan ju skicka iväg lite midsommar sms såhär på morgonen,sagt och gjort jag dundrar iväg ca 100 sms till alla möjliga i min adressbok...=) när jag kommer hem och inser att oj jag kommer att kunna somna om så tänker jag för mig själv men inte länge till när det sedan börjar dundra in tack det samma sms... Att jobba i natt var inga problem alls och när jag i morse väckte barnen så insåg jag att jag gjorde precis samma sak idag denna midsommar morgon som jag gjorde för ett år sedan fast då var jag i norge.
Idag är det ju midsommar och även hannas 21 års dag grattis baby
 hanna till vänster ja...
Känns inte så himla stort dethära med midsommar jag har varit med om allt för många kassa sådanna för att kunna svälja hela grejjen med hull och hår och tro att bara för att det är en sån speciell dag så ska allt bli så himla kul..men ikväll är jag bjuden på en herrejössös fest och ja den har jag stora förväntingar över för de snyggaste hetaste bästa och mesta personerna från våran skoltid kommer att vara däär..haha bilder kommer nog imorn eller så...men jag ska ta det lungt ikväll finns ingen anledning att supa ner sig och ha sig...
jag ska även äta middag med världensvackraste och några till samt att vi snart ska laga jordgubbstårta..
nej snart ska jag kliva upp för andra gånen idag och börja välja kläder och skor inför kvällen...fan kan det sluta regna eller??


jag och andrian och emilie i hagen,för ett år sedan i norge firar man inte midsommar..men jag och C gick ut på krogen på kvällen och firade endå....

detta är den enda bilden jag kunde hitta från midsommar för två år sen en väligt lyckad fest faktiskt...nu är det gänget spridda på olika håll av olika anledningar tänker på er trist att det blev som det blev..

vad vi gjorde 2004 har jag helt förträngt jag jobbade nog på dagen iaf men sen står det helt still...fan jag brukar aldrig glömma sånt och inte kan man ringa å fråga heller....jo fan men hjälp av anna så minns jag eve han 18års fest och det var jätte kul men det slutade med krogen och det var ingen hitt...


2003 vet jag vad vi gjorde det lär jag väl aldrig glömma....nu i efterhand kanske man kan garva åt det dock så känner inte jag att jag kommit så långt riktigt ännu...men men lite mysigt va det iaf...

2002 så vet jag vad vi gjorde iaf hanna och eve hade 16 års fest det dock är en kväll att minnas....
nej nu frulle tror jag...



Kommentarer
Postat av: Tove

Glad midsommar vannen!

2007-06-22 @ 23:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback