härlig helg...

Helgen har verkligen varit till belåtenhet i fredags så var det en lugn hemma kväll med underbar mat grillad kyckling min favorit=) och film "Mysic and lyrics" så mysig film jätte bra var den ett extra + för att sällskapet var no1=).
Lördag slapp dag på dagen hängde med bror och co till sumpan solade smorde inte in mig och bad kom lixom inte på tal...var ganska kul att umgås med bror och hans vänner de är så calm lixom de bryr sig inte riktigt de bara "är" och de trivs med det. Kvällen började lungt med pizza och pussar okej jag medger jag var liiite sne först..sen gick vi iväg och spelade poker med hanna och eve det var jätte kul och vi blev lite för fulla för att spela bra poker med det var jätte kul=). Måste spela snart igen 04.30 gick vi hemmåt tur att det inte var så långt att gå,vaknade vid elva på söndagen någon var bakis....hahha våran utflykt blev inställd då det regnade som fan,men vi åkte på en annan mysig utflykt till
cosmonova och såg en film om nilen det var jätte bra =) har inte varit där sen jag var liten liten men det var jätte kul.sen skulle vi äta korrenask mat på vägen hem men de var stängt så då åt vi tapas isället=) på en jätte fin restaurang som jag hittade=) maten var jätte god och personalen pratade spanska extra plus till dem. sen åkte vi hem till älsklingstuna igen=)

nej nu börjar en ny vecka så det är bara att hoppa upp och ta tag i detta nu=D


midsommarvecka josephine och du = högtider njaee vi får nog göra en förbättring...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback