I´m in love

idag är det torsdag....åkte ner till stan vid lunch och handlade på mch åt mig pappa och t för t skulle dona med pappas dator och annars kunde de ju inte få ngn lunch så då fixade jag det det var trevligt...
sen skulle jag kila en mini sväng på stan för att se om jag hittade lite rea underkläder (har ju bloggat tidigare om att jag haft problem med storlekar på överdelar). så jag tänker att jag kikar väl in på lindex då...men när jag var på väg dit så gick jag förbi
Triumph och såg att de hade rea,där har man ju annnars knappt råd att sticka in foten. men då gjorde jag några jätte bra fynd som jag är såå nöjd med =) köpte dessa och  . Jag är jätte nöjd med dessa och det bästa av allt var att hon i affären var jätte trevlig och hjälpsam samt att hon berättade för mig att jag har en helt annan storlek än den jag trodde så det var jätte bra och dit kommer jag apsolut gå nästa gång jag ska köpa nya underkläder=): köpte även en ny bikini på hm  jätte brun ser jag ut i den rosa färgen så det gillas=)...


nu ska jag ta det lugnt och kanske träffa eric en sväng jag städade imorse och köpte sand och mat åt tusse så nu är han glad...ikväll ska jag träffa t för han ska åka bort i helgen....

nej nu ringa eric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback