ja jag har ju iaf två par nya skor...

idag är en såndär dag..jag vaknade så har jag inget inplanerat...fan det suger eller ja jag ska ju jobba vid fem men dit är det ju hundra år...fan jag klarar inte av detta att inte ha ngt att göra,vissa människor tycker det är skönt men de förstår jag mig inte riktigt på...har suttit och kollat flyg biljetter hela morgonen kollat olika bolag och priser....gäller v 28 ska jag till norge eller inte och vilka dagar i sånt fall hm....svårt val där...måste kolla runt lite till innan jag bestämmer mig...målet är väl endå att åka utomlands en vecka i augusti om saker och ting är som de är nu så blir det nog av kan man ju kanske tänka sig men men vi får se den som lever får se....nu ska jag lägga upp bilder på mina nya skor=) det är iaf kul kul kul



2 par puma=)


1 par skor jag ska ha till vardags =) älskar dem
och ett par skor jag ska ha när jag jobbar typ tofflor=)




fan fan fan.....jag orkar inte tänka på detdära nue.....

Kommentarer
Postat av: Fia

skitsnygga skor juh *aviis* gillar "tofflorna" starkt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback