jadu=)

Igår kl 18.30 skickade jag iväg ett sms till en person där det stod att jag inte ville bli konaktad av denna på något sätt och att jag heller inte skulle höra av mig mer till personen ifråga därför att jag får inte ut något utav det...det fungerar av olika anledningar helt och hållet inte.och 18.34 fick jag ett sms där det stod tack,det tolkar jag som att personen ifråga gick med på vad jag skrev...alltså att inte kontakta mig mer och att jag då skulle följa samma förslag...och då börjar jag ju såklart att fundera på vem som skrivit ett anonymt inlägg här på bloggen kl 19.36...hm alltid spännande med såntdära tycker jag men ja jag hade nog kanske föredragit om personen i fråga skrivit sitt namn så man slapp sitta här och gissa...men som sagt vi har våra misstankar...

Kommentarer
Postat av: Tove

Vännen, fy fan va trög han har! Kommentaren nedan är dryg och ingenting du behöver ta åt dig av eller bra dig det minsta om. Tycker om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback