juni är min månad så det så....

Hela året har jag väntat på
Juni, juli, augusti
Allt känns mycket bättre då
Juni, juli, augusti
Allting verkar lättare då
Juni, juli, augusti
Vindarna är varma då
Juni, juli, augusti


i torsdags: sista dagen på vfun för denna termin,vi satt i ringen och hade sagt hej då till alla barnen de skulle just kila iväg..då säger jag "jag vill bara tacka för denhär tiden idag är ju min sista dag men vi ses igen i höst"
inann jag eller någon av de andra lärarna vet ordet av så ligger jag på golvet med 24 ungar över mig som slåss för att få ge mig en sista kram...jag kramar några utav dem sittandes sen ställer jag mig upp och ger var och en en kram,vi tycker så mkt om mig säger de alla gång på gång....vi kommer sakna dig vi ska sjunga för dig på torsdag även om du inte är här....åh de är så söta min f1:or...jag får nästan tårar i ögonen...så ska de gå hem så säger en tjej josephine jag tycker så mkt om dig att jag nästan älskar dig...
Just då var alla tankar på att göra annat än att sätta mig i skolbänken i höst som bortblåsta,norge och england och att jobba och ta sabbatsår eller att lära mig spanska i sydamerkika eller bara byta utbildning helt och hållet allt det var som borta... visst denna terminen har varit tung och utbildningen hålle inte måttet....men alla alla engelska lektioner alla dåliga föreläsningar och mogno klasskompisar det är fan värt det måste jag säga.....så glad som jag var när jag satte mig på bussen i torsdags halv två har jag inte varit på såå länge......
Torsdags kvällen firades med ett långt bad då jag köpt spa saker till mig själv (har inte badat sen d flyttade ut har inte haft tid helt enkelt eller kännt någon ro...) sen lagade jag mat grannens spenat soppa sen vilade jag och sov tidigt....blev dock grymt besviken på en person i torsdags,tänker inte skriva några namn här  jag vet att du vet vem du är...det sorjliga med detta är bara att jag inte tror att du ens fattar hur besviken jag blev....

men men på torsdag fyller jag år och jag kommer att ha en bra dag för det är min dag och nu ska ingen ingen ingen få förstöra den för mig så det så....

Fredag: Började jobba klockan sex jag öppnade för första gången och det gick jätte bra,barnen var så gulliga och jag gillar verkligen mitt jobb...jobbade till halv tre sen åkte jag hem sov en stund och styrde upp kvällen ihopp med eric för att få bästa resultat=D. Farmor ringde och berättade att hon ska baka frukt paj till den 6e då jag ska fira min födelsedag:D tack snälla farmor...
eric och jag och stefan kilade ner till perrongens grill buffe premiär det var mkt gott och trevligt =) vi käkade och drack och snackade massa skit....eric var hemma och det är sån lycka han är ju inte det så offta :(. vid nio så kom det massa annat folk bla stefans kollegor och satte sig vid oss vi drack ännu mera och sen kom även t de var trevligt:D vi tolv kilade jag,t och eric hemmåt men stefan blev kvar med kollegorna.......


Lördag: idag ska jag städa och köpa bak grejjor ska fira på onsdag och lägenheten måste vara skinande ren då så det är bara att kliva upp och ta tag i det samt att mina skor jag ska ha om en vecka måste gås in typ NU!!!

Hela året har jag väntat på
Juni, juli, augusti

Juni är min månad det är månaden som jag fyller år i och därför är den min min min:D men ni får oxå vara med och dela såklart....jag älskar sommaren den är det bästa som finns och jag blir så glad på sommaren....alla mina sommrar har varit bra sommaren 03, 04,05 och 06 har varit underbara och jag ska göra sommaren 07 minst lika bra...på alla alla sätt =) tjejerna kommer hem från alla olika håll eric har semester och jag är till viss del ledig=) just nu känns allting bra och sommaren 2007 kommer att bli något speciellt det vet jag =) utav flera anledningar..
nej nu upp och städa...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback