Måndag v 26

Idag är det måndag och denna är den sista veckan jag är ledig sen börjar jag jobba....fan vad överskattat det är med semester och ledighet jag säger då det har varit halv ledig i tre veckor nu man får ju för fan panik är det ingen annan som känner som mig eller??? nej jag tror inte det alla bara tjatar om semester men jag får panik...ingen struktur ingenting bara flum flum flum.....idag har jag dock gjort planer blev väckt vid halv nio sen nio helt perfekt då kommer man iaf upp:D sen ringde jag till eric för att styra upp dagen med honom han höll på att pilla med familjens dator duktiga han=)
 
 här är han även på bild=). sen käkade jag frulle åkte och simmade det var så skönt  att simma jag har inte simmat på tusen år men vattnet var jätte kallt kallare än vanligt.
sen handlade jag till min lunchdate baby kommer hit på lunch nu sitter jag här ska snart börja dona med det...och sen ska jag paya mina bills och sen ska jag fika med eric och ikväll ska jag jobba och efter jobbet vet jag inte ännu vad som händer.
nej nu ska jag fixa lunch....

Kommentarer
Postat av: Jennifer :D

Jag känner precis som du, jag får panik när jag är ledig och inte har någon ordning på någonting. :) Men vi kanske är lite knäppa! Puss hjärtat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback