Midsommar 2007

Så var även midsommar 2007 över,och jag måste säga att jag är nöjd med den. =)

Midsommar lunch med fia på mcd,har inte varit där på ett år nästan sen jag slutade och herregud så skrämmande det är när man kliver in för dörrarna där...samma samma samma samma människor,samma skämt samma samma samma de hade iof fått nya skojortor och det var ju omväxlande,inte utan att man blev lite ledsen där ett tag visst en del av de som stod där är man inte ett dugg chokad över att de faktiskt står kvar på andra sidan disken...men de andra då?? de som kan så mkt bättre de som verkligen skulle komma ngn stans om de tog sig där ifrån....det värsta var endå när någon skulle dra ett skämt om att "har ni inget liv ni är här på midsommarafton" och vi skrattar till lite och vi säger till varandra men herregud fattar de inte att de är dem man ojjar sig över och skrattar åt....som fia sa när vi har käkat upp då går vi härifrån vilken dag det en är men de de kommer tillbaka 365 dagar om året och det är detta som dessa människorna gör for a living lixom....ja så kan man ju fundera på vem som ska göra sig lustig över vem egentligen..


Kvällen började med "den stora festen" alla som är ngn i denna vackra stad även vissa som inte är det hade äran att få delta=) det var jätte trevligt och hanna och eve hade fixat och donat och jag måste säga att det var perfekt!!! Jätte kul, det var kul att se alla "gammla" samlade på samma ställe iaf de flesta utav dem. Även en del nya ansikten fick man träffa alltid trevligt. Så bar det av till nästa begivenhet,jätte mysigt och trevligt även det med väldigt god mat :D bästa kocken i heeela stan :D jansson och tårta och annat gott=) så när vi frammåt ett tiden gick hem så måste jag säga att jag var nöjd med midsommarfirandet =D. Var lite trött där mot slutet men jag hade ju jobbad på natten så jag tycker det var ok.
det var inte som det "brukar" det var inte som "vanligt",men vad är egentligen det nu för tiden?? mkt förändras och man hittar nya vägar att kliva på tillsammans med nya människor..... min midsommar var iaf värd för jag fick vara med människor jag gillar massa massa med det var även många saknade under denna kväll... bilder kommer nog sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback