NU och aldrig mer

NU har jag satt ner foten för sista gången...jag var tvungen.Du får inte längre ringa,sms:a,maila eller prata direkt med mig för det funkar inte...jag försökte "vara kompis" och tycka jamenvikanvälltaenfika,försökte skicka ett jaghoppasdumårbra sms. men inte ens det funkade tydligen...jag vet inte vad som har hänt  faktiskt.....det känns tråkigt men så är det någn var tvungen att fatta beslutet och det var jag....så idag med aldrig mer dessa fyra åren lägger vi nu bakom oss....på ett mindre önskvarät sätt...jag mår bra nu och det hoppas jag att du med kommer att göra en vacker dag....så hej då d

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså, vem var det som satte ner foten?
Dessutom så har jag ett väldigt bra liv, så länge du håller dig utanför det. Har jag försökt i flera veckor nu men det tycks vara så att du vill in (det vill inte jag). Så, till dig "HA ett bra liv, och jag hoppas att du får ording på det någon dag i framtiden!"

2007-06-04 @ 19:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback