onsdag idag

Idag är det onsdag jag försov mig till halv tio :/ inte bra jag brukar alltid vakna vid nio men nääähe inte idag:/.Jag o Sofia åkte till slagsta glass och käkade glass för första gången i år det var trevligt..smart drag där laktosintoleranta josephine...men men det var det värt sen åkte vi hem till fia en sväng och efter det hade jag lunchdate med stefan det var najs vi satt i solen och det var jätte varmt och skönt..nu ligger jag hemma och vilar efter att ha diskat all min disk...t och jag ska nog ut och äta ikväll det ska bli najs...men nu ska jag vila och snart är det midsommar=D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag mår bra, men det är lite läskigt. vi hade precis kommit innanför dörren då de hände. Tycker synd om människorna som var inblandade. Vi måste ses snart... vad gör du i helgen?! Kramar

2007-06-21 @ 09:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback