sista bloggen....

jao sista bloggen som 20 åring....öh ja detta år har gått fort,ja jo ja men det har det jue faktiskt gjort.
för ett år sedan så låg jag,tusse och d i sängen vi sa godnatt och hade inte en aning om hur det kommande året skulle bli....jag åkte till norge och sen kom jag hem och sedan sent i höstas så började denna hejdundrade karussel att ta fart och utan att jag visste egentligen hur så blev det som det blev och idag ser mitt liv helt annorlund ut än vad det gjorde för ett år sedan..då var det mera förutsägbart & mer givet...men nu ja...nu är det som det är...detta året är det som har stäkt mig mest tror jag,jag har "vuxit" och fått ett annat sätt att se på saker och ting och tänka på ett annat sätt.jag har insett att jag själv är starkare än vad jag trodde och även vikten av att ha sina vänner och sin familj som finns för en..har ingen aning om vad jag skulle ha gjort utan er.ingen har någon aning om hur mkt ett sms eller ett samtal kan göra så tack för allt ni vet vilka ni är...
om 10 min fyller jag år och tusse och jag kryper ner i sängen helt själva mm varmt och skönt med massa plats,sängen luktar fortfarande du och det är underbart och imorgon kommer du hit med frukost och sjunger för mig. lovley nu duscha sen god natt samtal sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback