Tidig tisdag

Idag är det tisdag,fika daten med eric var jätte trevlig och vi investerade i lite böcker både han och jag sweet=).
Jobbet gick med bra och efter jobbet så åkte jag till hanna  och käkade tårta som hon fått över sen hon fyllde najs var det...
tove och anna var där med älskar man träffar ju dem så sällan så....sen behövde jag bara gå inte alls så långt för att komma till T,smart drag där jossan=). sov där massa mys skönt för då kommer man upp i tid iaf det är bra nu sitter jag och väntar på att åka och simma och sen ska det göras några små investeringar och sen kanske jag får lunch sällskap ..vem vet.och sen ska jag nog sola och ta det lugnt tror jag och sen är det jobb som gäller och efter det grillbuffe med eric och t=D perfa sommardag tycker jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback