dopet

Dopet igår var jätte fin det gick smärtfritt och bra i kyrkan och bjudningen hemma var jätte mysig.Willam fick många fina presenter och han var glad nästan hela tiden.fast han blev trött efter ett tag. var kul att träffa annas släckt med händer ju inte allt för offta nu för tiden det är mest dop och studentfester och sånt så det var kul.
Igår var det första gången på flera år som jag gick på en offentlig tillställning helt själv,det var enbart mitt nam som stod på kortet...jag han fundera lite på det innan jag gick till krykan skulle det kännas konstigt att inte ha någon att hålla i handen inte ha någon självklar att sitta bredvid?? jag kom till kyrkan och satt bredvid anna och nicklas kusin och hans föräldrar,de var jätte trevliga som vanligt=). och det känndes inte konstigt inte konstigt alls att vara där själv utan D,det känndes bra på något sätt lite som en lättnad faktiskt och det känndes inte konstigt alls när de bara läste upp mitt namn på kortet heller....det var en skön bra kännsla faktiskt och det är jag glad över..jag tror att efter ett tag så faller man in i ett spår ett mönster alltid samma samma man kommer varandra nära i vissa fall kanske lite för nära och då blir det äckligt och jobbigt och klibbit att ta sig ur.men i detta fall har det gått bra rikgit bra och det är skönt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback