du har foten på tapen....

Varit på stan och fixat doppresent hoppas han blir glad lill Wille...
Träffade bror,han var inte så mycket för fika men han är trevlig endå han. Träffade älskade älskade min soldat Eric,en snabb fika/middag blev det och det var så kul att träffa honom få krama honom och se att han mår bra,finns alltid här för dig bästa bästa eric. Pratade med Stefan älskling nyss och han mår bra han hade haft en bra födelsedag IN THE UK som man även kan säga.
Nu sitter jag och Tusse i soffan och vi är sjukt nervösa eller ja jag är men han sover ju det är ju lixom hans grejj här i livet...

Du vet när man ska träffa päronen till den man datar??hur sjukt nervös jagkommerinteattdugavadskadetyckavadskajagsägakommerdeatthatamig....
gångra den nervösa känslan med typ tusen så kan du kanske föreställa dig hur jag känner mig nu....
pricken över I är ju att man råkar data en tidsoptimist som enbart skjuter upp lidandet...

hahha nu kollar jag på satc och sen ska jag kila iväg och köpa typ daimglass eller ngt....


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har varit på 3 dop i mitt liv och en av dem resulterade i en guddotter


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback