en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

Lördagen gick jätte bra turbo födelsedags firandet blev förlängt med ca 30 min för ngn hade kollat fel på ngn buss åt ngt håll....jätte kul att träffa tjejerna igen känndes så bra att vara alla på samma ställe igen.det var kul.
Middagen eller dubbel daten som man även kan kalla den var jätte rolig och lyckad.god mat och gott vin och jätte trevligt sällskap jätte kul var det=).tycker så mycket om dig....

Söndag
jag och eric gick till stefan träffade han sista gången innan han åkte till skottland i tre veckor fan saknar dem redan mina grabbar...jag kännde redan då hur förkyld jag var och hade ont i halsen...gick hem och sov och bara tog det lugnt mådde inte speciellt bra,pluggade även till sent på kvällen..då kom du och gav mig en godnattpuss....lovley..

Måndag
Lååång dag först till skolan och sen jobba på kvällen jätte förkyld och riktigt ont i halsen fick jag:( fick skjuts hem av världens bästa hade feber på kvällen:(...kilade upp till grannen en sväng med...

Tisdag
Vaknade igår med feber och genomförkyld,stannade hemma från skolan och vilade.du kom på lunch det var mysigt..jobbade natt det gick bra det är kul att jobba....+ slippa sova själv:D

Onsdag
vakna tidigt på jobbet jätte förkyld traska till skolan för en heldag till halv fyra...ko
nstaterade att det går INTE att TM:a när jag mår såhär och nu till veckans begivenhet,nej årets begivenhet!!!

 jag fick tillbaka min dator som har varit på "fixning" den är som ny och nu har jag massa grejjer som jag inte hade på den innan och jag är hur glad som helst den låter inte längre som ett kärnkraftverk!!det var det bästa som kunde ske,jag är dig evigt tacksam du är världens världens bästa..värsta herejössös grejjen är min data nu=) tuuuusen tack pussar till dig...




nu
du var här och det är jag jätte glad för,jag är genomförkyld och har som tur var inte feber längre iaf....jag sitter framför datan nu..mamma och pappa var här innan och fikade då blev jag glad...tusse sover brevid mig i soffan...jag är jätte trött och ska sova när mitt väntade samtal ägt rum..


saker jag undrar lite över
hur fan kan vi bara bli som vem som helst för varandra i dina ögon??
hur kan du må bra med dig själv har du någon aning om vilken skada du gör dig själv och andra...
hur kan du stefan tro att jag ska glömma din 20 års dag när du lämnar mig och åker till skottland...
hur kan jag tycka så mkt om någon som jag tycker om dig?

saker och ting blir/är inte alltid som man tänkt sig inte ens med de man lever nära under en lån/längre period...jag har lärt mig under detta år hittills att man ska ta det extremt lugnt även med folk man aldirg tror skulle göra vissa saker..¨det är inte självklart att man kan lita på folk bara för att de varit så förut....man måste alltid vara stark i sig själv för att kunna stå stadigt när det händer oväntade saker....jag har även lärt mig att DU är en otroligt stark människa och det är jag väldigt glad över...

man ska älska och visa uppskattning till de man tycker om.när man har chansen när man har dem nära man vet inte när det kan vara försent.....

du du är den finaste...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback