=)

Idag är jag hemma jag ska vila bort min förkylning är det tänkt...jag skulle sova länge men det kunde jag inte jag var för snorig jag sov inte ens till my privat wake up call kom.men det gick bra grannen komer ner och stannade hela förmiddagen och gjorde sällskap det var trevligt.vi drack the och hon tyckte jag skulle fixa hennes naglar jag orkade inte jag är ju sjuk ffs!!! så nu ligger jag i soffan med tusse och vi kollar på GG och SATC det tycker vi verkligen om..men jag är trött och snorig och tusse är bara trött..


Idag fyller min ÄLSKLING Stefan 20!! gratiis grattis det är jätte stort men han är ju stuck i Skottland med sina kks...



I natt jobbar jag men jag börjar sent och slutar tidigt så det är ganska bra endå ska träffa T och bubbla i em innan jag börjar jobba det ska bli riktigt skönt faktiskt...



annars har jag inget kul att blogga om jag är förkyld och det är inte najs men världens bästa har köpt nässpray åt mig och det gillar jag=) tack tack....nej nu GG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback