födelsedag och dop

Kvällen igår var jätte mysig,vi kollade på Melodifestivalen,åt god paella och drack gott vin och åt paj som jag bakat och vanlijsås:).
The ark vann och det var inte jätte kul att ringa och berätta det för Stefan i Skottland för han blev inte jätte jätte glad.....men men han överlevde det med som tur är.

Idag så fyller ju Tove 21 och jag ska på dop för William ska döpas,jätte mysit ska det bli att han ska döpas i samma kyrka som jag döptes i sen bor de ju precis bredvid så då ska vi dit och dricka kaffe och så efteråt.
ska bli jätte kul att träffa anna,tommy och Wille men jag ska nog inte hålla så mkt i Wille när jag är så förkyld. men det lär vara tusen andra människor som vill hålla i honom då så jag får leka med honom i veckan när han kommer och hälsar på med anna istället.

sen blir det en lugn söndag för min del inte helt säker på vad jag ska göra då.
imorn börjar den så kallade tentaveckan för min del första sals tentan för mig och det är svårt så himla svårt det tycker alla men det löser sig alltid...

snacakde igår om att åka utomlands eller bara åka någon stans,det skulle vara så skönt att att åka till solen och värmen eller bara komma bort lite....
men i veckan ska jag jobba så jag blir miljonär  och så jag kan åka utomlands eller göra ngt annat skojj.


nej nu ska jag vila och sen fixa mig och äta lunch och traska på dop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback