good day

i dag så tvättade jag på förmiddagen och sen lagade jag kyckling med ris och sås till lunch till oss.
jag gick till gymmet och det gick jätte bra jag har ju fått nya maskiner men på en så råkade jag ta 85p istället för 60p så jag är död i överkroppen,min pt satt mittemot mig och sa fasiken vad du kämpade sen berättade jag om misstaget då sa hon bra jobbat höj till 75 de fixar du bra.då blev jag glad och sen simmade jag i 30 min och väntade på t han kom och vi bubblade jätte skönt var det jag är döööd i kroppen nu.de ringde från jobbet och ställde in mitt pass så nu står jag no1 på listan...blir extra mkt jobb nästa vecka istället.eftermiddagen och kvällen var jätte mysig men nu är jag så trött i armarna så jag tror jag svmmar.men jag har iaf tränat mina fyra tillfällen denna veckan det var skönt!

du,du gör mig så glad...

IMORN ÄR DET HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback