hade du hållt på med datorer istället för att jaga brudar så hade du inte stått där och kännt dig dum idag...

Måndag och Tisdag fyter ihopp...Igår kväll fick jag skjuts till jobbet av T myspys=).sen jobbade jag natt min första ensamma och det gick jätte bra jag skulle ge barnen frukt pojkarna ville ha banan så jag delade en banan och gav dem,
de tittar argt på mig
J-men det finns bara en banan kvar ni får dela säger jag (som tror att de är sura för de bara fick en halv)
x-men du,han tittar argt på mig
J- ja säger jag?? (känner mig dum)
x-jag vill ju ha banan penagar ju!!
J-banan pengar ?? (undrar om han menar banan i skivor)
x- ja sånna här (han visar med handen som om det vore en kniv)
J- oj förlåt jag visste inte...(jag kännner mig dum och skär fina baban pengar åt dem).
man lär sig något nytt varje dag så om man ska bjuda barn på frukt så är det bra tt man vet att det finns både äppel/päron båtar och banan pengar!!!

det innebär att även om jag är i skolan 40h/veckan och läser dum engelsk grammaik så kan aldrig några dumma böcker eller föreläsare lära mig det som är så oxå är så viktigt om inte lika viktigt just de små detaljerna de som barnen gillar....


gick hem vid halv sju i morse när jag slutade jobba,sov till nio när t ringde och väckte mig:D
sen gick jag i skolan mellan tio och fyra.pluggade med gruppen på förmiddagen och sen hade jag mys lunch så skönt att komma från skolan en stund hem med baby och pussas på luchen...
tillbaka till skolan på em föreläs med eng gah säger jag bara....¨
stan sen sväng med sara hon var så snäll gjorde sällskap när jag åt middag.
gick och jobbade på banken mellan fem och nio och nu landade jag i soffan för tio min sen=) så skönt.


nu har jag hjälpt en polare med hennes jävla äktenskaps problem...
nu pratar jag med baby och äter zoo APOR=).
 idag köpte jag en ny väska som allt skit får plats i och en ny kurs bok dyr var den:(

Kommentarer
Postat av: Jennifer

du är duktig du hjärtat mitt!!!!!

2007-03-14 @ 07:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback