ledig lördag....

Idag är det min lediga dag försöker ha iaf en ledig dag varran vecka,idag tog jag sovmorgon sov till halv nio och sen åkte jag till ica å handla frulle och grejjer åt tusse. sen åkte jag hem låg i soffan och åt den...tog det lugnt och pillade lite hemma och hade balkongdörren öppen och kände vår vindarna. gick förbi grannen på jobbet ett tag och sen gick jag till stan och köpte,vin,puder och frusna blåbär jag ska laga paj ikväll till T och mig.

Gårdagens begivenhet gick väldigt bra det var trevligt och roligt och god daim glass:D.
Det var verkligen trevligt. sen fick jag sällskap hem det var najs faktiskt jätte najs. det gick bra även fast jag var så nervös.vi kollade på hjälp och det var jätte kul hahha det är min favvo jag skrattar jämt så jag tror jag ska svimma....sen såg vi en annan film den var blodig men bra.


ikväll blir det paella och vin=) och blåbärspaj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback