ligg med mig jag är känd-eller inte....

Min dator är sjuk den är helt mongo och gör massa konstiga saker hela tiden. Men jag ska få hjälp med den så det så så nu är jag glad igen. Idag tvättar jag och lagar lunch som tredje gradens hemmafru haha.
Vid tre ska jag träna och sen simma och sen kommer T och då ska vi bubbla=).sen inatt ska jag jobba och det ska bli kul sen går jag direkt till skolan och sen ÄR DET HELG!!! iiiiii ja helg ska bli skönt faktiskt. Kusinerna kommer i helgen ska bli kul att träffa dem tove och anna kommer hem=),för första gången samtidigt sen i januari ska bli så kul att träffa alla.sen ska jag träffa min älskling ja ja ja=) . Har fått mina tider för vfu veckorna nu,det kommer att bli två tuffa veckor minst sagt det är ju vfu heltid sen ska jag jobba minst åtta timmar oxå,men men det ska bli kul att komma ut på min partnerskola som liggeri mitt älskade kvicksund=).
nej nu ligga i soffan lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback