lovley.....

det är alldeles för tidigt att vara uppe klockan åtta en lördagmorgon men jag kan inte sova så vad gör man...
kvällen igår var mycket lyckad du lagade jätte god mat och vi hade jätte mysigt och drack gott vin till,vi kollade på hjälp hahha det är ju så himla kul och sen somnade jag i dina armar så trött var jag,det var väldigt mysigt.
idag är det en ny dag och snart ska jag till badhuset med brorsan och mina kusiner och sen ska jag hem och plugga och kväll ska vi på restaurang det ska bli jätte kul,och om jag har tur så hinner jag även ner en sväng till tjejerna. nu ska jag lägga mig i sängen igen och läsa en bok från skolan:( mindre kul men det måste göras...
längtar efter dig vill att du ska vara här så jag kan pussa dig god morgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback