Mitt inperfekt och mitt presens

And you said:
I think I know how you're feeling
And I replied:
I don't think so at all
And then we wouldn't be here A reuniting cup of coffee,
trying to recall I know God What have we done to each other and tell me,
dear Where did we go wrong?

And did we grow apart Or did we just not grow together?
Living our dreams When you're sleeping on the couch When love becomes sacrificing
Marie Lindberg Trying to recall
-------------------------------------



Lätta spår i sanden
Och en vind som smeker ömt
Jag är så lycklig att jag fann den
Den lyckan som jag alltid drömt
Så kom närmre mig Låt mig värma dig
För att du finns För att du kan
Du leder vågorna mot land
Du river murarna mot världen
För att du ser För att du förstår
Nu lyser himlen där jag går
Du tar min hand och visar vägen
När du står framför mig
Då ter sig allting som det ska
Så kom närmre mig
för att du älskar som jag
Sonja Aldén - För att du finns



-----------------

detta var två av de låtar som berörde mig under årets medoldifestival...
jag hoppas verkligen inte jag behöver skriva några namn för jag tror att ni förstår själva vilka de berör....





Kommentarer
Postat av: josy

fick dich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback