när du står där framför mig ter sig allting som det ska...

När det gör ont i mig så vet jag att det alltid ordnar sig,jag reser mig upp och går vidare så är det..
men när det gör ont i dig så gör det även ont i mig det gör så ont i mig att det gör ont i dig...vill alltid finnas här för dig.



Vaknade vid sju,du ringde och väckte lovley säger jag=)
 vid tjugo över åtta gick jag ut på en promenad i vårsolen det var jätte skönt ocn nu sitter jag här och äter frukost....
jag tog med mig mina fonetiska tecken och kikade på dem mendans jag gick och nu ligger pappret här så jag inte ska glömma. Idag blir det plugga,lunchcha plugga osså får vi se ikväll hur det blir lugnt blir det iaf tenta imorn...tusse och jag har balkongen öppen det är jätte skönt tycker vi tusse har high life där ute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback