T eg er så glad i deg....

Kunde inte sova imorse fick hjärtklappningar och så ingen har någon aning om hur nervös jag är inför tentan och hur stressad jag varit inför sommaren.
men jag tog tag i detdära och mkt av mina funderingar löste sig=).
Pappa hjälpte mig jag fick skriva ut lite skol papper där samt att jag fick långa hans filofax pärm så då gick vi till hans granne och köpte innehåll till den knall knall=).
Var ute på min partnerskola idag i kvicksund,verkade jätte bra faktisk och ja det kan faktiskt vara värt att åka tåååg dit.Finns inget finare än kvicksund på våren försökte söka samband med D angågende det men vem fan lura jag offta han svara lixom.
T var här på lunchen det var jätte mysigt och han hade köpt en film med som jag inte har sett Forrest Gump :D snälla snälla han så den ska vi nog ta och titta på i helgen=)
efter min jävla tenta....
nu har jag varit och jobbat på banken det gick bra så vid halv tio var jag hemma nu är jag dööd...
tenta plugg,lunch mys,bubbla och bowla står på schemat imorn=D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback