vecka tolv och tretton

jag är så trött min förut ljusbruna hud är nu grå/vit med stora påsar under ögonen....om man var en person med mkt tid hade man ju kunnat lägga sig ner och sova men nej...tre gånger tjugo min i solariet på en vecka och jag börjar se ut som mitt forna jag igen....det bästa sättet helt klart få andra att tycka att du ser pigg och fräsch ut så kanske du efter ett tag börjar känna det själv....som sagt det är mkt nu möje möje som emilie och adrian hade sagt..

v 12
Måndag
buss ut till praktiken in till stan falaffel middag jobba till nio hem och sov
Tisdag fick skjuts till praktiken hem sola middag och film med baby
Onsdag fick skjuts till praktiken igen hem sova 30 min jobba till nio hem
Torsdag vakna klockan sex iväg på praktik, fick en sista puss innan baby åkte till tyskland hem vilja jobba till nio
Fredag upp sex frulle på schell buss till kvicksund, in till stan träffa eric shoppa åt stefan.. sola äta middag hem sova vid tio
Lördag upp vid åtta (sovmorgon), tvätta/plugga,luncha med stefan förbered för söndag hem och till jobbet
Söndag hem från jobbet,plugga/sova lite ut till präonen käka vofflor,hem till tåget mot sthlm med stefan för att bo på hotell=)

v13
Måndag
hem från sthlm, ner på stan fixa en sak kanske,hem hem hem till baby som har kommit hem från sin semester=)
Tisdag praktikt och kanske jobba
Onsdag praktik och jobba kväll
Torsdag praktik och fira peters 20års dag=) hinner man bubbla nja kanske
Fredag praktik + tenta plugg
Lördag sovmorgon och tenta plugg vad mer får vi se...
Söndag plugga klart bägge tentorna och sedan sova ngn timme för att sedan fira eric för han fyller ju med 20=)

v 14-22 ska jag gå ca två dagar i skolan i veckan och försöka jobba ca 20h/vecka...för i juni kanske jag ska vara ledig iaf en vecka i juli som det ser ut nu....

men jag vill resa till solen och värmen mm mera mera mera.....


nu in i duschen sen hem till päronen en snabbis.....sen hem och iväg till sthlm.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud vilket fullpackat schema! Jag är dödstrött, men måste verkligen skriva tentorna den här veckan! BLÄÄÄÄ! Jag vill bara soova...

PUSS

2007-03-26 @ 20:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback