bryt mönstret....

Igårkväll/natt så var jag hemma och tog det lugn inget av förslagen lockade mig och det kändes skönare och bättre och stanna hemma och ta det lugnt. Eftersom att jag städat lägenheten så känndes det ännu bättre att vara hemma.
Jag tittade på matchen hela matchen och ja det är nog bäst att jag inte uttalar mig det överlåter jag till min öldrickandekryssningsåkadne lillebror istället...

Idag står lunch med e på schemat har blivigt lite av en tradition nu inann han åker tillbaka på söndagarna det är trevligt. skönt att ha lite ensamtid med honom inga öldrickande killkompisar som mullrar och bullrar och ska diskutera vilken 89a som flest av dom legat med eller annat lumpen skojj..och inga sockersöta brudar som hänger och klänger utan bara vi...jag kanske är ego det är jag nog men han är hemma så himla sällan och då är det värt...ne ska se om han kommit hem snart...

däremot har jag ingen aning om vad som händer ikväll blir nog lugnt tror jag fan jag är helt utamattad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback